donderdag 6 september 2012

Fair Orvelte

Tussen het gehaast door, snel even zitten met wat drinken om nog even een blog te plaatsen
Wat een gekkenhuis hier deze week, ontzettend veel verkocht dus dat betekend pakketten inpakken en wegbrengen, werken, nieuwe spullen regelen voor de fair, ondertussen het huishouden doen, auto inpakken, het gaat maar achter elkaar door..nu eten koken en dan rust..

Morgen, zaterdag en zondag staan we op Orvelte. Ik vind dit altijd een super gezellige sfeer en we hebben een auto vol brocante mee, het liefst gooide ik de kar er ook nog achter maar ja, heb een kraam gehuurd en geen tent ;)

Jullie zijn allemaal welkom van 10-17 elke dag van vrijdag t/m zondag
Hoop wat bekenden te spotten dit weekend
Fijn weekend iig!


4 opmerkingen:

  1. Orvelte is me iets te ver.
    Maar veel plezier.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas is dit voor mijn niet echt naast de deur, want anders was ik zeker even bij je aan gekomen. Orvelte is ook zo mooi!
    Heel veel plezier!!!

    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb even opgezocht waar Orvelte lag. Ik dacht 'oh als het in Brabant of Limburg ligt, kan ik wel een keertje gaan vanuit Belgiƫ', maar dit is iets te ver.

    Veel plezier en succes!
    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaat mij niet lukken.. helaas.. had graag even op je kraam gekeken..
    Succes..!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen