vrijdag 3 juni 2011

Hemelfair

Wat een heerlijke dagen zo met die zon, gisteren stonden mama en ik op de Hemelfair in Siddeburen. Wat een opkomst, wat een mensen en wat een gezelligheid!

We hadden gelukkig genoeg mee want het liep storm!


Mama achter de kraam, genietend van de dag..
Papa en ik :)

Vandaag een lekker druk dagje..eergister de achtertuin weer netjes gemaakt, vandaag de voortuin..fotos van nieuwe producten naar een nieuwe grote klant sturen :D ..nieuw verfje uitzoeken voor de slaapkamer..ja ik heb de hele slaapkamer over de kop..kon niet tevreden worden en na de aankoop van een prachtige antieke deken moest alles anders..fotos zullen volgen..ook gaan we vanmiddag op kraamvisite, anton is voor de eerste keer oom geworden :D

Sinds zondag heb ik ook nieuwe vensterbanken .. Papa heeft van oud hout wat uit de oude boerderij van mijn schoonzus komt prachtige vensterbanken gemaakt..weg lelijke tegels..ohh ik merk alweer dat ik achterloop met mijn blogs..
Een heeeel fijn weekend allemaal!

8 opmerkingen:

  1. Wat een gezelligheid Sanne en wat een mooie spullen weer! Dat kan ik natuurlijk bij iedere blog van jou neerzetten.
    Lekker veel veranderd dus weer. leuk! ben benieuwd, dus kom maar op met die andere blogs!
    Van harte gefeliciteerd met jullie oom en tante zeggertje! Fijne dag. groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie haar daar nu heerlijk zitten temidden van de mooie spulletjes,Janneke !!! wat een leuke foto !!!
    En die met jou en je vader vind ik ook helemaal TOP !!!
    GEZELLIG !!!!
    Je hebt harstikke leuk ouders Sanne en ik ben blij dat ik ze heb mogen ontmoeten,gastvrij en heel gezellig.

    groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You made a sale at your home? looks everything so nice!!!!and the weather was surely perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat je zo hebt genoten...geniet ook van een heerlijk weekend....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat het ver bij uit de buurt is, anders was ik graag langsgekomen. Jullie kraam ziet er weer prachtig uit. Desondanks ben ik gisteren toch ook leuk geslaagd. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen wonder dat het storm liep; wat een gezellige kraam en wat een mooie spullen. Vooral de houten bak op de middelste foto vind ik erg mooi; vind zo'n verzameling van spulletjes altijd erg leuk.

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig zo samen! en wat geniet ik altijd van je prachtige foto's!
    Fijne zondag!
    gr.Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet jullie kraam er super mooi uit. Jammer dat het een beetje ver is voor mij. Gelukkig hebben jullie genoten zo te zien. Fijne dag nog.
    Groetjes , Linda

    BeantwoordenVerwijderen