vrijdag 4 maart 2011

De puntjes op de i & 1e Interieurklus

Vandaag is het dan zo ver, mijn eerste interieurklus. Ik ga vanmiddag naar de stad met mam, daar woont een man van rond de 35 die hulp nodig heeft in huis. Het moet gezellig gemaakt worden en hij had een nieuwe bank nodig.. we zullen zien, de moodmappen liggen klaar, catalogussen diverse winkels en flink wat tijdschriften, camera mee en eerst maar eens op gesprek en oriënteren. Wat verwacht hij van ons, wat verwachten wij van hem, vind het erg spannend maar super leuk!

In huis worden de puntjes op de i gezet, hier een gordijntje daar een gordijntje, gister is het laatste laminaat gelegd in het kleine kamertje waar een logeerbed en een ledikantje komen voor opvangkids. Als het goed is krijg ik er vanaf juli een opvangbaby bij. Dat vind ik erg leuk.Vanmorgen worden de gipsplaten in de bijkeuken opgehangen(ja dat ga ik zelf doen haha) met hulp van papa natuurlijk. Daarna komt er overal folie planken en platen tegenaan om hem(het is half steens) vorstvrij te krijgen en mooi af te werken zodat mijn winkel er in kan...dan kan ik beginnen met geld verdienen haha.




Ik ben nog niet tevreden over de slaapkamer, niet stoer genoeg, niet gezellig genoeg..maar ach..heb alle tijd ja..nu eerst aan de gang want papa is er al..
Ik lees de reacties graag haha :P
Groetjess

21 opmerkingen:

  1. Mijn eerste gedachten waren Jean d'Arc. Want daar kunnen deze mooie beelden zo in...en dan zeg jij op het eind het is nog niet gezellig en stoer genoeg;-) Maar met een beetje geschuif, heb je het misschien wel te pakken. Aan je spullen zal het niet liggen.
    Wat een mooie lijst..en het bankje, mooi!
    Succes met klussen, wat leuk dat je dat met je vader doet.

    Gezellig weekend!
    Liefs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het moet toch ook groeien zeggen ze altijd???
    dus: komt goed!!!

    Heel veel plezier met je gesprek,en klusse!
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Komt goed... succes..!!
    En vooral veel plezier..
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sanne, ik verbaas me er telkens over hoe je het weer doet. Wat gaaf allemaal. Het ziet er mooi uit maar als het voor jezelf nog niet tof genoeg is moet je gewoon even door rommelen totdat je m wel te pakken hebt. Leuk je eerste interieur klus! Mogen er foto's van gemaakt? Die zie ik, en vele met mij denk ik, graag! Leuk dat je een oppas baby krijgt. Hopelijk gaat het echte werk-en-geld-verdien-leventje beginnnen voor je. Hoe was trouwens je weekend op de zorgboerderij?
    Succes met de bijkeuken en tot snel.
    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind je slaapkamer ook prachtig nix meer aan doen zou ik zeggen.
    leuk hoor zo'n opdracht je bent wel een druk baasje he als ik dat zo lees.
    suc6 met alles.

    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sanne,
    Het is erg mooi zo hoor,prachtig !!!
    Mooie kleur op de muur en de kast is superstoer niks mis mee.
    Mischien nog iets aan een andere wand en dan is het geweldig.
    Geniet er maar van.
    Leuk je eerste klus,spannend ook wel hé.
    Ik hoop op een paar mooie foto,s natuurlijk.

    Fijn weekend
    groetjessss ook aan Anton.

    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niks mis mee hoor! Zou volgens mij ook niet kunnen bij jou!!!!
    Ben wel benieuwd naar wat je voor het raam hebt hangen.
    Succes met je klus
    groetjes
    katja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Meid je gaat als een speer!!! hoe doe je dat toch ??? volgens mij heb je mega veeel hulp .......het ziet er geweldig uit hoor!! ik ben trots op je !!! whahaahhha!!....en nu je eerste klus spannend......ben benieuwd hoor!! liefs fijn weekend van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het moet ook groeien vind ik altijd.
    En dat komt bij jou helemaal goed. EN al vind iedereen het straks mooi, als het in je hoofd niet klopt...... tja, dan ga je door totdat je het zelf goed vind. HAHA....ik ben ook zo.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van mij geen tips, ik kijk juist alles bij jou vandaan.
    Vind het prima zo, je hebt zulke mooie spullen.
    (kwijl), sorry ik liet me even gaan.
    Nee serieus ik vind het geweldig.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het er super uitzien. Maar zoals ik al eerder las in de reacties moet het gewoon nog een beetje groeien.
    Het goede begin is er!

    Fijn weekend en succes met klussen!
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sanne,

    Ook je slaapkamer is prachtig!!! Ben jaloers op jou talent :) Misschien nog oude deuren/luiken tegen de muur waar nu het bankje voor staat??? Ik ben elke keer weer blij als je een post en mooie foto's van jullie huis plaatst.

    Lieve groet, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sanne, ik vind dat je al een eind op de goede weg bent hoor. Er zou inderdaad misschien nog iets tegen/aan de muur kunnen. Maar andere kant woon je er net een paar dagen. Laat het even zo wen er wat aan en misschien weet je dan wat je mist voor jouw gevoel. Hoe is het vandaag gegaan???? Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Spannend... je eerste interieurklus! Je moet eerst even weer je eigen sfeer in een 'nieuw' huis krijgen, geef het even de tijd.

    Fijn weekend,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is het allemaal mooi geworden. Echt, ik vind het prachtig.
    Succes met je opdracht. Spannend natuurlijk.
    Ik heb trouwens een nieuw blog waar ik vanaf nu mee verder ga.
    Fijn weekend, Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is erg mooi en 't heeft een ontzettende rustieke en apparte uitstraling! Dus ik ben benieuwd wat je ernog aan gaat toevoegen...ps. bedankt nog voor je tips. Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk je eerste klus!! veel succes ermee hoor en zie graag het resultaat!
    ik vind je huis echt prachtig en dat je zelf niet tevreden bent ach joh dat komt vanzelf eerst maar even lekker er wonen dan komt de rest van zelf.
    Fijn weekend groetjes truus

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer wauw, enne als je de kast in je keuken kwijt wilt ?;-).
    Groetjes en geniet van je eerste klus.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel veel gezelligheid, waar je ook kijkt.
    Hoe is het gegaan met je eerste klus, ben zo benieuwd. Fijn weekend gewenst.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou dat ziet er al heel goed uit hoor... wellicht nog wat (nep)bloemen in een vaas en misschien een oud stoeltje en niets meer aan doen. Slaap lekker hoor!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. nou ik vind het prachtig hoor..wou dat ik zo een slaapkamer had. ben benieuwd hoe het met je klus is gegaan
    leuk hoor
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen