zaterdag 29 januari 2011

Mamas serre gerestyled

Al geruime tijd vond ik mama's serre iets te wit..ik weet dat ze van wit houd en dat je een serre neemt voor het uitzicht maar toch miste ik iets. Ze kocht dinsdag hele mooie oude gordijnen en vanuit dat punt ben ik bezig gegaan.

Hier hangen de gordijnen al, het moet nog iets anders maar dat viel op de foto niet op ;)
Even een bosje eucalyptus op een wit kastje wat weer terug komt qua kleur in het gordijn.
De vensterbanken waren op het bankje met kommen na helemaal leeg. Heb een bruin lang bankje toegevoegd die je ook vanuit de keuken kunt zien achter de bank. Daar een kandelaar op in dezelfde kleur als het bankje met witte kaarsen maakt het geheel wat spannender.

Even een vachtje op de bank voor wat warmte en een kussen op de bank met de roze kleur uit de gordijnen. De pop stond er al echt een beauty. Staat weer mooi bij het schapenvacht op de bank.
Morgen is de slaapkamer aan de beurt..morgenvroeg weer nieuwe spullen online :)

13 opmerkingen:

  1. Heee gezellige Marktgangers !!!
    Ja hoor,daar waren ze weer :-)) wat vind ik het toch leuk hé,jullie zo gezellig samen op naar de markt jij en je mam.
    En wat heb je het mooi gemaakt bij je moeder Sanne !!
    Gaaaffff bankje.........:-0 zag je moeder er mee sjouwen,LEUK !!
    En...heb je alle rommel van Anton al weggewerkt vanmiddag ??:-))
    Fijn dat je nu ECHT bijna kunt verhuizen,superleuk.
    Doe je de groetjes ook even aan Janneke,kom toch ECHT...ECHT snel eens kijken hoor.

    Groetjes ook aan Anton
    fijn weekend

    lieve groetjes
    Dicky Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zeg..ziet er super uit allemaal hoor
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer prachtig uit en die paspop is echt heel mooi. Misschien moet je hier meer mee gaan doen, restylen van huizen?!?!?! Gr. Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja graaaaag wie bied zn huis aan? :P
    wil nog cursus of opleiding gaan volgen maarja de centjes he..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je dat leuk gedaan zo, gezellig met die enkele kleur erbij.

    Liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk toch dat jullie je brocantepassie delen!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lieve schat de foto's op mijn blog van vandaag zijn helaas geen foto's van mijn interieur( ik mocht het willen..)
    Ik verzamel al jaren mooie plaatjes/foto's en maak daar collage's van..
    pronken met andermans veren heet dat toch??
    Maar het geeft wel heel goed weer, wat ik mooi vindt..
    Nee, die van mij is anders, maar wel echt een Cobi huis, zoals vrienden het noemen..
    Ik kom snel langs..
    groet, cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lijkt het me leuk als je zoiets met een dochter kunt delen.

    Fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief dat je dit voor je moeder doet.
    Het ziet er prachtig uit hoor. Ik zou zo op de bank willen neerploffen en genieten van al dat moois.
    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik wens je veel plezier met je restylen van je moeders huis. groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dat leuk gedaan Sanne! ik ben gister nog bij jouw moeder in haar winkeltje geweest, mooie spullen heeft ze en je ouders wonen prachtig!

    Lieve groet,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij bent goed bezig geweest zeg, het ziet er heel leuk uit zo!

    fijne zondag, Susan.

    BeantwoordenVerwijderen